Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Hanna Börjesson - 15 januari 2013 20:04

I morse provade jag ett av de nya passen SATS har börjat med, Indoor Running. Det innebär att man kör ett tufft pass på löpband i 30 minuter med grisiga intervaller. Det är en instruktör som leder och går runt och tittar till tekniken på oss och ger en extra spark där bak om det ser för lätt ut, vilket hände mig 2 gånger idag :) Det är svårt att veta hur man ska fördela sin energi på ett nytt pass.


Kl. 07.00 började vi värma upp och 07.30 var jag dösvettig, flåsig, anfådd och trött. Jag kommer defenitivt att boka upp mig på fler Indoor Running. Instruktören, Therese Nordström, är kanon och hennes blogg är rolig att läsa. Hon ska snart gå på mammaledighet och det är ju alltid lite trist att bli av med en bra instruktör, och Moa som ska börja plugga...VAD HÄNDER LIKSOM??? :( Men jag önskar er lycka till!


Som jag skrivit innan så börjar crawlen imorgon, nedräkning har börjat!


I och med paleokosten så har jag besökt thaibutiken på Östra Hamngatan en del och där hittar man alltid något nytt. Idag sprang jag på dessa bananchips som endast innehåller banan då, och palmolja. Lite annorlunda smak men väldigt gott.



 

Ovido - Quiz & Flashcards