Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Hanna Börjesson - 6 januari 2013 19:21

Bara på 6 dagar har jag provat 73000 nya smaker och jag gillar det! Jag har varit inne på Eko Store och handlar saker jag inte visste fanns. Igår blev jag dessutom väldigt överraskad. Vi var och handlade på Coop i Sisjön och de har världens största Green Room (så stort det kab bli i en vanlig livsmedelsbutik) med massor utav de produkter jag numer handlar. Kommer garanterat att bli mer Coop än Ica framöver.


Här kommer lite bilder på mina nya produkter. I skrivande stund håller jag på att koka eget äppelmos vilket jag inte fattade att man kunde fram tills igår! Har alltid trott att äppelmos är något som Önos haft patent på.


Kokossocker är något utav det godaste jag smakat! Vanligt strösocker har from. nu gått till historien.

Ovido - Quiz & Flashcards