Direktlänk till inlägg 5 november 2013

Skidor skidor skidor

Av Hanna Börjesson - 5 november 2013 23:19

Nu är det verkligen skidor för hela slanten som gäller. I lördags var jag och Linnea ute på en sväng med rullskidorna och det var en klar förbättring sedan sist. Det känns inte längre som en dödsfälla, jag har fått mer kläm på balansen och vågar ta i. En utav alla dåliga grejer med att bli vuxen är att man är så jävla rädd för att ramla å slå sig, inte för att det gör så ont utan för att man ser så jääävla dum ut. Därför har jag inte riktigt vågat dra på. Men i lördags aegde vi hela cykelbanan!! Sedan käkade vi thai å tittade på Blades Of Glory...Katie is not a whore!!

Igår körde jag och Linnea aerobicdans, Linnea den ungen bangade efter 15 min å gick ut å gymmade med de stora barnen. När jag var klar hittade jag henne pressades på en maskin, hon har schyssta muskler den kvinnan!

Idag har jag köpt nya skidstavar å vallagrejer. Som den prylönt jag är så måste alla försäljare jubla när jag kommer in i butiken. Du kan sälja på mig nästan vad som helst i träningsväg. Stavarna blev en dyr variant som hade massa finesser som jag inte fattar vad jag ska göra med. Köpte även vallaväck samt glidvalla. Killen i affären frågade om jag hade en borste å höll upp nån stor bortsgrej, nej svarade jag varpå han sa "då är det inte dumt att skaffa en". Hör mig själv svara "ok då tar vi en sådan". Jag vet fortfarande inte vad den är bra för, kanske om dasspapper tar slut eller om det kliar i röven?? Jag är iaf. nöjd med mina inköp.

Ikväll har jag åkt en sväng med rullisarna på 8an i Skatås. Det var som att åka i sirap, gick fan inte att ta sig fram. Det var grusigt å lerigt. Men fan vilka snygga ben å häck jag kommer att få. Har en sjuk träningsvärk efter bara en timmes åkande. Nedan finns lite bilder på mina leriga rullisar, nya stavar å vallagrejer samt min snygga reflexväst med Pipistrello!


Imorgon är det äntligen simning efter uppehåll förra veckan och på torsdag skridskor :D På fredag morgon har jag som ambition att gå på morgonspinning kl. 06.45 på Kungsgatan...kan hända att det stannar på ambitionsstadiet.

 
 
Linnea

Linnea

6 november 2013 10:25

who! Du e awesome! Är det asfalt i skatås? fått för mig att det endast är grus..? fast det kanske va det du menade :P haha

http://thefatcheerleader.com

Hanna Börjesson

7 november 2013 13:31

Det är bara grus i Skatås å i tisdags var det bara lervälling utav allt! Asfalt is tha shit. Säröbanan röstar jag för nästa gång!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Börjesson - 4 februari 2015 21:54

Detta blir mitt sista inlägg här på Bloggplatsen. Drömmen om att bli egen blev för stor så nu mer hittar ni mig på www.cakeagainstshape.com   Hoppas att ni följer med mig dit!            Jag kommer sååå att sakna alla sköna smiliesar ...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 23:00

God kväll!   Haft en bra måndag. Moa hörde av sig lite sådär mysigt spontant i förmiddags och frågade om vi skulle luncha. En lunch med Mob tackar jag aldrig nej till! Vi åt på Le Pain Avenyn och pratade om livets stora frågor: Crossfit, meningsl...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 00:11

Det är sant...det har ligger ett tvättberg i min soffa som är högre än en herioinist blir efter en vild lördagkväll. Berget har legat där i över en vecka och ju mer jag tittar på det desto mer känner jag bara...nope, inte idag heller. Så den som vill...

Av Hanna Börjesson - 31 januari 2015 18:06

Vet inte hur många gånger jag sagt den meningen sedan igår morse. De allra flesta gånger har det varit direkt menat till min älskade vän Jessica aka JesNil2010. Jessica har energi för 20000 människor och det hade väl jag också önskat att jag hade. Ig...

Av Hanna Börjesson - 29 januari 2015 20:51

Hemma! En lång dag! Måste bara spy ur mig att jag avskyr alla brudar som lägger upp bilder på insta när dom ligger i soffan, tillfixat perfekt hår, sminket ser nygjort ut å med duckface å skriver "sååå trött efter en lång dag". Plus massa taggar med ...

Ovido - Quiz & Flashcards