Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Hanna Börjesson - 29 januari 2013 21:16

Jag är bara sur å grinig å jävligt irriterad!! Har fått problem med halsen för andra gången sedan.....hmm..nu ska vi se.....7 JANUARI!! Jag kan inte träna, alla inbokade pass denna vecka fick avbokas och det värsta av allt...jag har fuskätit kladdkaka både igår å idag :'(

Publik hängning utav Hanna på torget på fredag. Hon har gjort sig förtjänt utan detta straff sedan hon ätit kladdkaka både måndag och tisdag och DESSUTOM toppade det med en chokladboll....eller 2....och en kaka. Gud...eller a....någon förbjude denna synd.

Så just nu är jag bara jävligt depp å tycker att denna vecka är totalt waste. Kan någon vänlig själ boosta mig??

Köpte en glassmaskin i söndags och har bara! gjort paleoglassen! Jag har även provat en vitaminboost från Condeco bestående utav pressade äpplen, morötter å ingefära. Förmodligen har den hjälpt typ ingenting mot min förkylning. Å mina efterlängtade kompressionstajts kom idag!

Nu ska jag gå å sniffa i nått avlopp eller nått...känner mig typ lika dassig

Ovido - Quiz & Flashcards