Direktlänk till inlägg 28 januari 2015

Jag luktar lunch

Av Hanna Börjesson - 28 januari 2015 23:10

Har precis kommit hem från Linnea och Magnus. Köpte ett våffelhjärn till dem i julklapp så ikväll har vi gjort lchf-våfflor med bär och grädde vispat med kvarg...mmmmm va gott det är. Är tredje gången på en vecka som jag äter dessa våfflor. Det var Moa som gjorde dem till frukost i söndags och sedan har jag dregglat i mungipan så fort jag börjar tänka på dessa gyllenbruna små skapelser. Hur som helst så blev det ett jävla osande och nu luktar alla mina kläder och ytterkläder matos. Som när man kommer tillbaka till kontoret från en utelunch och undrar varför det luktar så jävla mycket mat vart jag än går och märker att det är jag själv som luktar. Då säger jag att jag luktar lunch! När jag mår lite halvkasst i mitt inre så som jag gör nu så älskar jag att åka till Linnea å Magnus. De har lyckats med det där magiska att stötta mig utan att egentligen säga så mycket - de kommer inte med en massa förstå-sig-på tips utan de ger mig olika vinklar att tänka på istället. Jag älskar ju även att åka till dem även när jag inte mår kasst   

                

Munorgasm                       Magnus å pisse trötta

 


Dagens träning har bestått i 60 min spinning på Nordic Odinsplatsen. Jag har ju den förmånen att jag har medlemsskap på två träningsklubbar. Genom mitt jobb får vi kort på Nordic Wellness och så betalar jag själv mitt medlemsskap på SATS. Jag har inte varit jätteglad i att träna på Nordic för jag tycker att det är en rätt så ung målgrupp som tränar där och anläggningarna känns ibland som fritidsgårdar. Men idag blev jag överraskad! Det var ett fint center och instruktören var jättebra! Så det passet kan jag absolut tänka mig att gå på igen. Idag gick jag tillsammans med Sara, vi jobbar inte på samma företag men i samma lokaler. Kul att ha någon som faktistk gillar spinning

   

Jag har en bekännelse att göra till de två tjejer jag hade på var sin sida om mig på klassen...det var jag som rapade vitlök. Förlåt. Men det e ju så gött å rapa när man behöver. Vart ska det annars ta vägen?


Imorgon är det PT med Moa igen. Jag har träningsvärken från helvetet i låren och i ryggen...just därför känner jag på mig att det blir extra mycket ben och rygg imorgon   


 

Svettisch!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Börjesson - 4 februari 2015 21:54

Detta blir mitt sista inlägg här på Bloggplatsen. Drömmen om att bli egen blev för stor så nu mer hittar ni mig på www.cakeagainstshape.com   Hoppas att ni följer med mig dit!            Jag kommer sååå att sakna alla sköna smiliesar ...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 23:00

God kväll!   Haft en bra måndag. Moa hörde av sig lite sådär mysigt spontant i förmiddags och frågade om vi skulle luncha. En lunch med Mob tackar jag aldrig nej till! Vi åt på Le Pain Avenyn och pratade om livets stora frågor: Crossfit, meningsl...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 00:11

Det är sant...det har ligger ett tvättberg i min soffa som är högre än en herioinist blir efter en vild lördagkväll. Berget har legat där i över en vecka och ju mer jag tittar på det desto mer känner jag bara...nope, inte idag heller. Så den som vill...

Av Hanna Börjesson - 31 januari 2015 18:06

Vet inte hur många gånger jag sagt den meningen sedan igår morse. De allra flesta gånger har det varit direkt menat till min älskade vän Jessica aka JesNil2010. Jessica har energi för 20000 människor och det hade väl jag också önskat att jag hade. Ig...

Av Hanna Börjesson - 29 januari 2015 20:51

Hemma! En lång dag! Måste bara spy ur mig att jag avskyr alla brudar som lägger upp bilder på insta när dom ligger i soffan, tillfixat perfekt hår, sminket ser nygjort ut å med duckface å skriver "sååå trött efter en lång dag". Plus massa taggar med ...

Ovido - Quiz & Flashcards