Direktlänk till inlägg 14 november 2013

Nya planer i Hannas liv :D

Av Hanna Börjesson - 14 november 2013 23:15

Jag gjorde en bitstrip på mig själv som jag tycker är väldigt talande för hur min hjärna fungerar. Jag är med mina tankar överallt och vill alltid testa nya grejer - på gott och ont. Men här är iaf. jag (förutom den där nappflaskan).






Jag har sedan ett tag tillbaka funderat på vad jag ska göra efter att Klassikern är gjord. Visst kan jag göra den igen och igen och igen, och det kommer jag att göra! Men inte nästa år kanske. Det blir alltid lite vemodigt när något man tränat till länge tar slut - typ som cheerprogrammen. Man tränar som ett as i 6 månader för att visa upp 2,5 min på tävling. Lika vemodigt kommer det att bli när jag är klar med Klassikern. En väldigt stor del i det hela har ju varit att jag gjort allt tillsammans med min fina vän Linnea och vi har liksom kommit varandra närmre genom all träning och det uppskattar jag jättemycket. Våra planer för nästa projekt började med ett mess:


 


Och det var efter detta som Linnea kläckte den grymt bra idéen att vi ska köra triathlon nästa år. Vi ska köra den distans som heter Sprint och är den kortaste distansen man kan tävla i. Den innebär 750m simning, 20km cykling och 5km löpning. Det låter inte så mycket för världen men du kan ju komma tillbaka när du provat växlingen mellan cykel och löpning! Jag tycker att vi ska ha som mål att avsluta säsongen med ett lopp i Olympisk distans, 1.500m simning, 40km cykling och 10km löpning. Men det är så jävla roligt att vi bestämt nästa utmaning!


 


Igår beställde jag min allra första skidresa! I februari ska jag och Linnea till Säfsen för att plocka ihop längdmil. Ska bli så sjukt roligt. Har bokat stuga med bastu och öppen spis.

 



Som jag nämnt innan åker jag till Torsby på lördag för att åka skidtunnel. Upp 05.45 :/ Har gjort pannkakor som jag ska ha med å som den multitaskande, hårt arbetande 0-barnsmor jag är så läste jag Vasalöparen under tiden som kom hem i brevlådan idag.

   



I nästa inlägg har jag tänkt att berätta om hur idrotten blev en så stor del utav mitt liv, för det började redan när jag var liten tös hemma i Kungälv. Ibland känns det som att jag bott halva mitt liv i idrottshallar, stall, badhus å allt där emellan.


Tjing!



 
 
Linnea

Linnea

14 november 2013 23:53

Blir så glad när jag läser dina inlägg! Jag är så glad att jag har dig som vän! :D du är awesome! <3

http://thefatcheerleader.com

Hanna Börjesson

15 november 2013 08:07

Söta du :D vi e så jävla awesome du å jag

 
Ingen bild

Kerstin Olers

15 november 2013 17:38

Ni är banne mig helt otroliga 🎿🎿🎿

Hanna Börjesson

17 november 2013 21:47

Tack min älskade mammie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Börjesson - 4 februari 2015 21:54

Detta blir mitt sista inlägg här på Bloggplatsen. Drömmen om att bli egen blev för stor så nu mer hittar ni mig på www.cakeagainstshape.com   Hoppas att ni följer med mig dit!            Jag kommer sååå att sakna alla sköna smiliesar ...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 23:00

God kväll!   Haft en bra måndag. Moa hörde av sig lite sådär mysigt spontant i förmiddags och frågade om vi skulle luncha. En lunch med Mob tackar jag aldrig nej till! Vi åt på Le Pain Avenyn och pratade om livets stora frågor: Crossfit, meningsl...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 00:11

Det är sant...det har ligger ett tvättberg i min soffa som är högre än en herioinist blir efter en vild lördagkväll. Berget har legat där i över en vecka och ju mer jag tittar på det desto mer känner jag bara...nope, inte idag heller. Så den som vill...

Av Hanna Börjesson - 31 januari 2015 18:06

Vet inte hur många gånger jag sagt den meningen sedan igår morse. De allra flesta gånger har det varit direkt menat till min älskade vän Jessica aka JesNil2010. Jessica har energi för 20000 människor och det hade väl jag också önskat att jag hade. Ig...

Av Hanna Börjesson - 29 januari 2015 20:51

Hemma! En lång dag! Måste bara spy ur mig att jag avskyr alla brudar som lägger upp bilder på insta när dom ligger i soffan, tillfixat perfekt hår, sminket ser nygjort ut å med duckface å skriver "sååå trött efter en lång dag". Plus massa taggar med ...

Ovido - Quiz & Flashcards