Direktlänk till inlägg 27 januari 2015

Lyxfällan - hon köpte träningskläder istället för att köpa mat och ordentligt dasspapper

Av Hanna Börjesson - 27 januari 2015 00:03

För att citera Linnea en gång för länge sedan i ett inlägg du kan läsa på http://thefatcheerleader.com/2014/07/31/nya-traningsklader/ så kan jag se avsnittet framför mig när Lyxfällan kommer å konstaterar att jag köpt träningskläder för mer pengar än vad jag gör av på mat på ett år...å då gillar jag mat!! Å när dom ska lägga ut mina kläder på Tradera för att få in lite slantar så ser jag hur jag gömmer undan favoriterna likt en knarkare gömmer tjack...jag måste sluta köpa träningskläder ? Var inne på Stadium idag och skulle bara handla funktionstrosor. Men nu när jag har en jävligt depp period i mitt liv så tyckte jag att det ingår att köpa färgglada träningskläder som en slags terapi. Kom därför ut med 3 par snygga trosor, ett par nya shorts å en ny baddräkt. Jag älskar att ha på mig baddräkt i vattnet, kan inte motionssimma i bikini, känns som att det går långsammare då. Å en baddräkt hade varit jävligt skönt att ha på Bali när vi surfade för min bikiniunderdel satt jävligt taskigt efter varje våg å ville helst inte visa arslet för min instruktör som nöp mig i kinden efter varje försök å sa nått i stil med "Dååånt biiii angriii, biii häppiiii"'. Så här sitter jag nu med nya kläder å vill träna nuuu!

För tillfället har jag en sådan sjuk jävla depperiod. Det är mörkt å jävligt ute nästan hela dagarna, blött, kallt, grått. Mitt hjärta är lite halvt trasigt ?å jag tycker nog en hel del synd om mig själv. Vill helst bo under en sten å ligga i dvala, bortkopplad från omvärlden tills det blir vår och skönt ute. Mitt hjärta kanske har blivit helt igen och redo att ges ut till någon som förtjänar det. Men mitt i denna gråa sörja som aldrig tycks ha en ände så vet jag att det finns en sak som gör mig glad och som stärker mig - träningen. Det har faktiskt aldrig hänt att jag har kört ett träningspass och känt mig sämre å mer eländig efteråt. Imorgon ska jag köra mitt första PT pass på hur länge som helst med Moa fysiomoa.blogg.se och jag måste erkänna att jag är nervös, hon är tuff men vet exakt vart jag behöver pushas!

Berättar mer imorgon om hur det gick ?

Trosisch

Ska testa dessa imorgon, jobbigt om det är sorten som glider upp, ger cameltoe å fettolår

Fastnade för ryggen på baddräkten

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Börjesson - 4 februari 2015 21:54

Detta blir mitt sista inlägg här på Bloggplatsen. Drömmen om att bli egen blev för stor så nu mer hittar ni mig på www.cakeagainstshape.com   Hoppas att ni följer med mig dit!            Jag kommer sååå att sakna alla sköna smiliesar ...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 23:00

God kväll!   Haft en bra måndag. Moa hörde av sig lite sådär mysigt spontant i förmiddags och frågade om vi skulle luncha. En lunch med Mob tackar jag aldrig nej till! Vi åt på Le Pain Avenyn och pratade om livets stora frågor: Crossfit, meningsl...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 00:11

Det är sant...det har ligger ett tvättberg i min soffa som är högre än en herioinist blir efter en vild lördagkväll. Berget har legat där i över en vecka och ju mer jag tittar på det desto mer känner jag bara...nope, inte idag heller. Så den som vill...

Av Hanna Börjesson - 31 januari 2015 18:06

Vet inte hur många gånger jag sagt den meningen sedan igår morse. De allra flesta gånger har det varit direkt menat till min älskade vän Jessica aka JesNil2010. Jessica har energi för 20000 människor och det hade väl jag också önskat att jag hade. Ig...

Av Hanna Börjesson - 29 januari 2015 20:51

Hemma! En lång dag! Måste bara spy ur mig att jag avskyr alla brudar som lägger upp bilder på insta när dom ligger i soffan, tillfixat perfekt hår, sminket ser nygjort ut å med duckface å skriver "sååå trött efter en lång dag". Plus massa taggar med ...

Ovido - Quiz & Flashcards