Direktlänk till inlägg 28 februari 2014

På väg mot den sista delen i Hannas och Linneas klassiker!

Av Hanna Börjesson - 28 februari 2014 20:38

Då har stunden kommit, stunden för min och Linneas sista klassikerresa...för den här gången. Just nu är vi på väg upp till Karlstad för övernattning hos Linneas underbara moster, hennes man och de två fina barnen :) Känns som om jag bott mer i Karlstad det senaste än hemma. Imorgon bitti drar vi vidare upp till Sälen för övernattning i stuga tills det är dags att gå upp tiiidigt på söndag morgon för att bege oss till startfållorna i Berga By och ta oss de 9 milen på skidor till Mora!

Ja, vad ska jag säga. Min uppladdning å träning inför loppet har varit riktigt usel. Har knappt fått ihop 10 mil skidor å det rekommenderas minst 30 :/ Det känns sådär om jag ska vara ärlig. Jag kommer att bli så sjukt jävla besviken om jag inte tar mig i mål, då kommer jag att behöva göra om hela klassikern å då kommer jag att lipa ihjäl mig. Jag kommer absolut göra om den igen men då vill jag ha klarat min första omgång!

Men nu ska jag inte bittra mig. Sitter i baksätet på Linnea å Magnus fina Ford Deluxe å mår gött. Linnea sitter å rapar å spelar mainstream house å allt e som det ska vara. Detta är vår sista klassikerresa - en resa som påbörjades hösten 2012 och som har fört mig och Linnea riktigt nära varandra och jag uppskattar det till 1000. Du e en helt fantastisk vän som kan konsten att dunka in vett i mitt huvud när jag inte kan göra det själv :)

Sitter å skriver på mobilen, börjar få jävligt ont i fingrarna å börjar må illa så detta blev en kortis :)

Imorgon bär det som sagt av upp till Sälen, lämna in skidor på vallning, hämta nummerlappar, gå runt på området å bara mysa å köpa på mig massa merchandise.

Nytt inlägg kommer med resultatet!
Chipp Chillevipp!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Börjesson - 4 februari 2015 21:54

Detta blir mitt sista inlägg här på Bloggplatsen. Drömmen om att bli egen blev för stor så nu mer hittar ni mig på www.cakeagainstshape.com   Hoppas att ni följer med mig dit!            Jag kommer sååå att sakna alla sköna smiliesar ...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 23:00

God kväll!   Haft en bra måndag. Moa hörde av sig lite sådär mysigt spontant i förmiddags och frågade om vi skulle luncha. En lunch med Mob tackar jag aldrig nej till! Vi åt på Le Pain Avenyn och pratade om livets stora frågor: Crossfit, meningsl...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 00:11

Det är sant...det har ligger ett tvättberg i min soffa som är högre än en herioinist blir efter en vild lördagkväll. Berget har legat där i över en vecka och ju mer jag tittar på det desto mer känner jag bara...nope, inte idag heller. Så den som vill...

Av Hanna Börjesson - 31 januari 2015 18:06

Vet inte hur många gånger jag sagt den meningen sedan igår morse. De allra flesta gånger har det varit direkt menat till min älskade vän Jessica aka JesNil2010. Jessica har energi för 20000 människor och det hade väl jag också önskat att jag hade. Ig...

Av Hanna Börjesson - 29 januari 2015 20:51

Hemma! En lång dag! Måste bara spy ur mig att jag avskyr alla brudar som lägger upp bilder på insta när dom ligger i soffan, tillfixat perfekt hår, sminket ser nygjort ut å med duckface å skriver "sååå trött efter en lång dag". Plus massa taggar med ...

Ovido - Quiz & Flashcards