Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Hanna Börjesson - 5 januari 2013 16:55

Lördag hemma hos Moa på gatan inne i stan där hon bor. Vad gör man hos Moa på en lördag tro? Jo, man gör mat för hela kommande vecka å bakar massor, riktiga hemmafrufasoner får jag säga. Men vi har haft det jättetrevligt! Vi har vart ett litet gäng som har kört paleobak. Det har nu gått 5 dagar med paleokost och det tar sig får jag säga, är inte längre sur för att jag inte kan trycka godis å någon form utav rutin börjar komma fram där bakom mörkret. Mätt är jag hela tiden!

Så jag ser positivt på kommande vecka. Idag har jag bakat Bread 2.0 och citron/blåbärsmuffins. Ikväll ska jag prova på att göra moas äppelkakor.

Bilden är ett urval av allt vi gjort. Mina muffins å moas bröd och dadelbollar.

Ovido - Quiz & Flashcards