Direktlänk till inlägg 10 januari 2013

Jag tror att jag har hittat lösningen på mina chokladcravings!!

Av Hanna Börjesson - 10 januari 2013 18:48

Jag läste på Annikas blogg här om veckan om en choklad hon hade hittat på Eko Store. Chokladen innehåller endast kakaosmör, kakao, kokosgrädde och kokossocker, allt som jag får äta!  Jag traskade upp till Eko Store på lunchen idag och köpte chokladen. 25 spänn för 38g!! Men det får det vara värt. Jag kan...correction...kunde köpa smågodis för 50 spänn utan att blinka, men en 38 grams chokladkaka höjer jag gärna lite på ögonbrynen för. Även om denna är väldigt bra sett till den kost jag äter. Det är konstigt hur man värderar värdet på varor :)


Chokladen var så jäkla god att jag starkt funderar på att köpa en kartong med 20 kakor från deras hemsida. Då kan jag ta en i veckan på fredagsmyset, och mina chokladcravings blir stillade!


För övrigt så gillar jag paleokosten väldigt mycket. Det är min 8e dag idag och jag har ätit så himla många goda saker, är nästan aldrig hungrig och har tappat 1,5 kg. Denna diet är helt klart över förväntan än så länge.



Idag tog jag å Mickan en 45 min promenad på lunchen. Vi gick längs vattnet och solen lyste, jättevackert! Imorgon har jag bokat mig på 45 min spinning kl. 6.45....jag kommer aldrig vänja mig vid att gå upp tidigt. Det är bara till att acceptera!



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Börjesson - 4 februari 2015 21:54

Detta blir mitt sista inlägg här på Bloggplatsen. Drömmen om att bli egen blev för stor så nu mer hittar ni mig på www.cakeagainstshape.com   Hoppas att ni följer med mig dit!            Jag kommer sååå att sakna alla sköna smiliesar ...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 23:00

God kväll!   Haft en bra måndag. Moa hörde av sig lite sådär mysigt spontant i förmiddags och frågade om vi skulle luncha. En lunch med Mob tackar jag aldrig nej till! Vi åt på Le Pain Avenyn och pratade om livets stora frågor: Crossfit, meningsl...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 00:11

Det är sant...det har ligger ett tvättberg i min soffa som är högre än en herioinist blir efter en vild lördagkväll. Berget har legat där i över en vecka och ju mer jag tittar på det desto mer känner jag bara...nope, inte idag heller. Så den som vill...

Av Hanna Börjesson - 31 januari 2015 18:06

Vet inte hur många gånger jag sagt den meningen sedan igår morse. De allra flesta gånger har det varit direkt menat till min älskade vän Jessica aka JesNil2010. Jessica har energi för 20000 människor och det hade väl jag också önskat att jag hade. Ig...

Av Hanna Börjesson - 29 januari 2015 20:51

Hemma! En lång dag! Måste bara spy ur mig att jag avskyr alla brudar som lägger upp bilder på insta när dom ligger i soffan, tillfixat perfekt hår, sminket ser nygjort ut å med duckface å skriver "sååå trött efter en lång dag". Plus massa taggar med ...

Ovido - Quiz & Flashcards