Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

Jag har fuskat litegranna :/

Av Hanna Börjesson - 23 maj 2012 21:23

Nu är det dags för mig att ta mig i kragen...igen. Jag har slarvat med min träning och låtit frestelser komma ivägen, frestelser så som lunch med kollegor, soligt och varmt väder, helgdagar..you name it. Förra veckan började bra med cykling, sedan gick det smått utför. Tisdagen var jag på utbildning hela dagen, kunde iof. gjort mina fotledsövningar...smäll på fingrarna där. Onsdagen var halvdag på jobbet, avtackning av kollegor med pizza och öl. Torsdag slappdag hemma. Fredag däremot!!


 Fredag 18/5

Spinning 55 min med Fia som förövrigt ska börja på SATS med mig! Hon är också en utav de människor som äntligen kommit på att Sportlife inte är så roligt egentligen, aningens billigare - visst! Tillgängligt - visst. Men kvaliten?? Jätteroligt att Fia har kommit på att det är på SATS man ska träna - det är faktiskt den bästa träningsklubben i Sverige. För övrigt kom jag på att mina inhandlade cykelskor är skit, ska omgående köpa ett par nya fina. Efter träningen blev det middag på en utav mina favvorestauranger - Hello Monkey 


Lördag 19/5

Dagens träning bestod av ett lättare cykelpass på 7,5 km. Om det skulle bli någon mer träning alls under veckan var jag tvungen att cykla hem till Fia istället för att ta bilen. Det var fint att åka över älven med cykeln min som jag förövrigt älskar!

 

Båtcykel!  


Måndag 21/5

Var inbokad på lunchspinning, med betoning på VAR. Det var soligt och varmt ute, en kollega undrade om vi skulle äta lunch - vad mer kan jag säga?


Tisdag 22/5

Provade på Piloxing för första gången, det är en kombination utav pilates och boxning - riktigt roligt! Det var dock 47 grader varmt i salen - svetisch. Instruktören var höggravid men var ändå mycket mer smidig och studsig än mig, doh    Kommer garanterat att köra detta igen!


Onsdag 23/5  

Kinesis med instruktörMoa :) Kinesis är styrkeövningar utav olika muskelgrupper och det behöver verkligen jag! Kan fan inte ens lyfta upp mig 1 cm från golvet! Detta kommer att göras igen!



Jag är en person som svettas som en gris när jag tränar - mår oftast illa direkt efter passen. Ändå ser jag ofta bilder på folk som tar foton på sig själva precis efter träning. De plutar med munnen, har dubbla sporttoppar på sig å har tryckt upp tuttarna till hakan, minimala kläder, mycket hud och inget svett! Inte ens lite rosiga om kinderna - no offence my friends men vad gör ni när ni tränar? Jag tycker det kan bli lite för mycket utav tuttar - läppar - hud bilder ibland. Utav mig kommer ni inte att få se något spännande! Det enda lilla tillstymmelse utav hud jag kan bjuda på är min fot utan strumpa - här kommer den..


Tjingeling!  




 
 
Lillian

Lillian

25 maj 2012 23:30

Haha, jag förstår precis vad du menar! Själv blir jag röd som en tomat när jag tränat. Och det vill man ju inte ha på bild direkt... :-)

http://springlust.blogg.se

Hanna Börjesson

25 maj 2012 23:40

Vad roligt att du hittat hit :D Det värsta är ju att den röda nyansen vägrar ge sig för än efter ett par timmar. Det var roligt att träffa dig idag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Börjesson - 4 februari 2015 21:54

Detta blir mitt sista inlägg här på Bloggplatsen. Drömmen om att bli egen blev för stor så nu mer hittar ni mig på www.cakeagainstshape.com   Hoppas att ni följer med mig dit!            Jag kommer sååå att sakna alla sköna smiliesar ...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 23:00

God kväll!   Haft en bra måndag. Moa hörde av sig lite sådär mysigt spontant i förmiddags och frågade om vi skulle luncha. En lunch med Mob tackar jag aldrig nej till! Vi åt på Le Pain Avenyn och pratade om livets stora frågor: Crossfit, meningsl...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 00:11

Det är sant...det har ligger ett tvättberg i min soffa som är högre än en herioinist blir efter en vild lördagkväll. Berget har legat där i över en vecka och ju mer jag tittar på det desto mer känner jag bara...nope, inte idag heller. Så den som vill...

Av Hanna Börjesson - 31 januari 2015 18:06

Vet inte hur många gånger jag sagt den meningen sedan igår morse. De allra flesta gånger har det varit direkt menat till min älskade vän Jessica aka JesNil2010. Jessica har energi för 20000 människor och det hade väl jag också önskat att jag hade. Ig...

Av Hanna Börjesson - 29 januari 2015 20:51

Hemma! En lång dag! Måste bara spy ur mig att jag avskyr alla brudar som lägger upp bilder på insta när dom ligger i soffan, tillfixat perfekt hår, sminket ser nygjort ut å med duckface å skriver "sååå trött efter en lång dag". Plus massa taggar med ...

Ovido - Quiz & Flashcards