Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Hanna Börjesson - 22 augusti 2012 23:48

Jag e kass på att göra korta inlägg, ska få upp frekvensen mer på bloggstackarn! I måndags började min crawlkurs på valhalla och det var så sjukt roligt! Vi körde bara frisimssparkar, nästa gång blir det andningsövning och 3e gången blir det armövningar. Tillslut ska man alltså få ihop det till ett simsätt :) Man måste ha med lite skryt i alla inlägg och dagens skryt består i att säga "JAG AEGDE FAN ALLA I BASSÄNGEN!!!" Helt seriöst så var jag vassast på bensparkar och simmade förbi alla i omsimningsfilen :D Jag tror att jag har all cheerträning att tacka, konsten att spänna sig men samtidigt vara mjuk å följsam.

50 minuter gick väldigt fort, längtar tills på måndag!
Nästa inlägg kommer att belysa skräckfärden på cykel runt Lygnern och det fantastiskt roliga Göteborgssimmet.

Natti

Ovido - Quiz & Flashcards