Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Hanna Börjesson - 17 augusti 2012 09:15

I förrgår var jag ute och cyklade racer för första gången sedan skräckfärden längs 45an i juli :/ Eftersom jag stod och klafsade i lera längs väggrenen i 30 minuter med hjärtat i halsgropen så blev mina cykelskor helt nerlerade. Lera är ingen hit när skorna ska klicka fast, än mindre när de ska klicka ur! Därför blir det ett par nya fina cykelskor i helgen :)


På söndag blir det ev. en tur runt Lygnern med min kollega Karin och då måste jag ha nya pjucks.


Dessa fina skor har jag tänkt införskaffa. Jag handlar i princip alla mina träningskläder på Stadium, dom har riktigt bra priser och de flesta produkter har riktigt bra kvalitet. Personalen är oftast väldigt hjälpsamma med. Gå till Stadium+ i Sisjön, de har större sortiment och även vildmarksprodukter :)


SHIMANO ROAD R 087
Cykelkläder & skor/SHIMANO ROAD R 087 från
stadium.se    

Ovido - Quiz & Flashcards