Direktlänk till inlägg 8 juni 2013

Har jag begått ett ärkemisstag?

Av Hanna Börjesson - 8 juni 2013 10:17

I torsdags cyklade jag och Linnea Nationaldagsloppet. 10 mil varav de första fem var enbart backar. När vi kom till den berömda Edsåsbacken så möttes vi utav denna skylt...11% lutning alltså. Detta var den enda backen jag hoppade av cykeln och började traska, men i mitten gav jag mig fan på att jag skulle cykla resten. Jag börjar bli rätt grym på att klicka i pedalerna i backe, jag har ju fått öva om man säger så...dålig karaktär i backar och hoppar av när jag blir trött :P


 



Nu till mitt eventuella ärkemisstag. Jag pallar inte min sadel längre, efter typ 7 mil är jag helt bortdomnad i vaginan. Jag är ledsen kära läsare, jag kommer alltid kalla våra könsorgan för sina rätta namn. Jag kommer att lära mina barn att det heter snopp och vagina, inga töntiga snippivippi, muffipuffi eller något sådant. Kom nu inte dragandes med det förbannade ordet snippa, det är fortfarande ett förlöjligande utav det kvinnliga könsorganet. Visst..vagina låter väl lite halvtrist men det är den rätta benämningen enligt mig. Hur som helst....


Jag har köpt en ny sadel. Enligt ALLA råd på alla cykelsidor så ska man inte byta sadel en vecka innan Vättern. Men jag känner att det kan inte bli värre än vad det redan är. Jag får testa den på onsdag, sedan får det bära eller brista.


 

Jag vet inte om det är jag som är konstig men om man studerar sadeln lite närmre så ser det ut som en tjej (bakifrån) som böjer sig framåt, har ytterst lite fett på benen och har gjort sina squats :D



 
 
linnea

linnea

8 juni 2013 10:39

Squats is The shit! Hoppas att den blir bättre. Jag funderar på att göra nån kudde eller något. Min gör ju CP ont den med x(

http://thefatcheerleader.com

Hanna Börjesson

8 juni 2013 11:02

Jag har stora förhoppningar på denna variant :D Köp en ny du med, finns från 499:-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Börjesson - 4 februari 2015 21:54

Detta blir mitt sista inlägg här på Bloggplatsen. Drömmen om att bli egen blev för stor så nu mer hittar ni mig på www.cakeagainstshape.com   Hoppas att ni följer med mig dit!            Jag kommer sååå att sakna alla sköna smiliesar ...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 23:00

God kväll!   Haft en bra måndag. Moa hörde av sig lite sådär mysigt spontant i förmiddags och frågade om vi skulle luncha. En lunch med Mob tackar jag aldrig nej till! Vi åt på Le Pain Avenyn och pratade om livets stora frågor: Crossfit, meningsl...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 00:11

Det är sant...det har ligger ett tvättberg i min soffa som är högre än en herioinist blir efter en vild lördagkväll. Berget har legat där i över en vecka och ju mer jag tittar på det desto mer känner jag bara...nope, inte idag heller. Så den som vill...

Av Hanna Börjesson - 31 januari 2015 18:06

Vet inte hur många gånger jag sagt den meningen sedan igår morse. De allra flesta gånger har det varit direkt menat till min älskade vän Jessica aka JesNil2010. Jessica har energi för 20000 människor och det hade väl jag också önskat att jag hade. Ig...

Av Hanna Börjesson - 29 januari 2015 20:51

Hemma! En lång dag! Måste bara spy ur mig att jag avskyr alla brudar som lägger upp bilder på insta när dom ligger i soffan, tillfixat perfekt hår, sminket ser nygjort ut å med duckface å skriver "sååå trött efter en lång dag". Plus massa taggar med ...

Ovido - Quiz & Flashcards