Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Hanna Börjesson - 12 juni 2013 20:08

Nu är det verkligen inte långt kvar. På fredag är det dags, 30 mil runt Vättern på cykel. Jag är så sjukt laddad att jag knappt kan vänta på att starta. Veckan har hittills kantats utav pirr i magen, myskänslor, förväntan och nervositet. Jag har tränat så gott jag har kunnat, jag har cyklat över 100 träningsmil varav 2 långpass. Jag måste även tala om att jag är jätterädd för att tvingas bryta utav någon anledning, jag har så höga krav på mig själv så det finns inte i min värld att jag ska bryta! Jag har ett gäng här hemma som prenumererar på mitt nummer och jag SKA se till att det plingar i deras telefoner hela vägen!


Ikväll ska jag börja packa, är livrädd för att jag ska glömma ta med något utav det mest viktiga, typ skorna eller nått. Å skulle jag glömma något så vafan...det går att köpa nytt! Ikväll har jag tagit en liten sväng till Kållered och tillbaka för att känna in min nya sadel, en liten justering framåt å den är perfekt. Det känns som att sitta på en prinsesstårta, hoppas att det gör det även efter 20 mil :/ Har hinkat ingefärste på jobbet idag för att mota förkylningar i grind så att säga :)


Nu blir det nog ingen mer uppdatering innan vi sitter på Lygnartåget på fredag. Fem timmar utav konstant cykelsnack och pastabuffé - längtar riktigt mycket!

Ovido - Quiz & Flashcards