Alla inlägg den 16 april 2012

Av Hanna Börjesson - 16 april 2012 22:19

Idag är det måndag, sovit dåligt inatt, 5 timmar blev det. Lyckas alltid vända på dygnet under helgen :/


Stavgån i Slottskogen stod på dagens träningsschema, packade alla kläder igår innan jag la mig, duktighetspoäng där! Packar jag på morgonen finns risk att latmasken kommer fram å så struntar jag i det. Har som sagt varit trött hela dagen och på eftermiddagen kom en hemsk huvuddunk på besök. Jag hade tänkt messa Moa, ljuga å säga att jag fått feber å åkt hem å lagt mig på soffan. Ja, jag vet Moa, det enda som är värre än en lögn är en dålig lögn! Därför tog jag mig i kragen, bytte om och begav mig till Slottis.


Vid samlingen talade Moa om att vi skulle gå upp i Änggården och då blev jag genast mycket gladare, det är så vackert där uppe. Vägen dit är slingrig och backig men utsikten på toppen är värd att dö för. Promenaden blev på ca. 6,7 km.


Gillar Moas tappra försök att få mig att få in tekniken med stavarna, det är inte helt lätt! Ett mindre smickrande foto togs på mig, lägger inte upp det här utan för er som är nyfikna hänvisar jag till moasklassiker.bloggplatsen.se



God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards