Direktlänk till inlägg 18 oktober 2012

Flåsande män med hängpung å kass teknik

Av Hanna Börjesson - 18 oktober 2012 00:17

Har varit riktigt kass på att göra inlägg ett tag! Min blogg handlar ju om träning och det har varit riktigt ruttet på det området ett tag, därför har jag inte skrivit :( Varför har det då inte blivit någon ordentlig träning? Dels så har jag haft ett par dagar då jag helt enkelt inte fått ihop det, varken på lunch eller eftermiddag. Morgonpass i all ära men hela min dag skiter sig när jag går upp innan kl. 06 på morgonen. Jag blir hungrig på konstiga tider, trött från 10 fram till lunch mm. Jag har även problem med nackspärr som kommer då och då. Förra måndagen vaknade jag upp med smärta på vänstra sidan nacken som strålade ner i armen, då är ju min spontana tanke att röra sig så lite som möjligt. Men det är ju eg. tvärt om, att röra på sig så att cirkulationen kommer igång. Därför gick jag till en osteopat som tryckte, klämde, knäckte, pressade mm. Blev bättre efter det så nu är det inget som kan komma ivägen för träning. Jag har ju en klassiker att tänka på!!

Idag har jag varit på Åby simhall med min klassikerkompis Linnea och tränat crawl, vill jag bli bättre på det så måste jag öva mer..enkel ekvation. En sak som jag stod länge och funderade över var vart alla dessa män kommer ifrån som tror sig vara självaste Michael Phelps....jag ba: öh..Nej! Dom sprattlar runt på banan i tron om att det ser jävligt bra ut, och det roligaste av allt är att de vill stajla med det. Jag är ingen expert på crawl..men jag är ledsen alla män i fartbanan på Åby Simhall 17 oktober kl. 18-19....börja spela schack eller nått istället. Hängpung har ni säkert också så som ni flåsade å dregglade....det är iaf. min teori.

Imorgon är det PT-Tjam med Moa! Fredag 8km löpning...snart dags för Finalloppet!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Börjesson - 4 februari 2015 21:54

Detta blir mitt sista inlägg här på Bloggplatsen. Drömmen om att bli egen blev för stor så nu mer hittar ni mig på www.cakeagainstshape.com   Hoppas att ni följer med mig dit!            Jag kommer sååå att sakna alla sköna smiliesar ...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 23:00

God kväll!   Haft en bra måndag. Moa hörde av sig lite sådär mysigt spontant i förmiddags och frågade om vi skulle luncha. En lunch med Mob tackar jag aldrig nej till! Vi åt på Le Pain Avenyn och pratade om livets stora frågor: Crossfit, meningsl...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 00:11

Det är sant...det har ligger ett tvättberg i min soffa som är högre än en herioinist blir efter en vild lördagkväll. Berget har legat där i över en vecka och ju mer jag tittar på det desto mer känner jag bara...nope, inte idag heller. Så den som vill...

Av Hanna Börjesson - 31 januari 2015 18:06

Vet inte hur många gånger jag sagt den meningen sedan igår morse. De allra flesta gånger har det varit direkt menat till min älskade vän Jessica aka JesNil2010. Jessica har energi för 20000 människor och det hade väl jag också önskat att jag hade. Ig...

Av Hanna Börjesson - 29 januari 2015 20:51

Hemma! En lång dag! Måste bara spy ur mig att jag avskyr alla brudar som lägger upp bilder på insta när dom ligger i soffan, tillfixat perfekt hår, sminket ser nygjort ut å med duckface å skriver "sååå trött efter en lång dag". Plus massa taggar med ...

Ovido - Quiz & Flashcards