Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

Min kära åtta

Av Hanna Börjesson - 18 mars 2012 19:53

Söndagar - i gråhetens tecken


Idag är det söndag, söndagar brukar vara rätt trista, sega och gråa, men inte idag! Familjen kom på besök och ljusade upp dagen avsevärt! Jag och min storasyster ska springa Göteborgsvarvet om 2 månader och vi bägge känner väl att vi inte har helt rent träningssamvete. Så vad passar inte bättre än att hoppa ur soffan, in i träningskläderna och bränna raka vägen till Skatås.


Jag äkskar att träna i Skatås, det är fina slingor, fräscht och mycket folk ute. Att springa själv i spåren kan vara lite läskigt och ensamt. Hörde en gång talas om en Skatåsblottare....uuäääk!


8:an är min favorit, den är plan nästan hela vägen vilket passar mig som till naturen är lat. Jag minns att jag för 2 år sedan sprang hela 8an utan att stanna, det är bara ett minne blott :( Tomas var med idag, vi började slingan åt varsitt håll och skulle väl mötas på halva vägen.....TRODDE JAG! Efter ett tag såg jag en person långt bort som liknade Tomas, och visst var det han! Jag hade hunnit 3 km och han 5! I ett sådant läge känner jag att jag suger fett på att träna!

Men det var skönt efteråt - trots att min sko har ätit upp min vänstra häl...AJ!



Men det viktiga är att soffan släppte taget om mig idag

Cake - Shape 0-1


 

Det var grått grått och grått när vi kom dit


Men när det var dags att åka hem hade solen tittat fram  

 
 
Ingen bild

moa

22 mars 2012 09:48

Hej goa Hanna!

vad roligt att du också börjar blogga, nu skall jag följa dig. Blev glad när jag såg din presentation:)
Kram

Hanna Börjesson

27 mars 2012 23:15

Taaack så mycket :D

Skriver lite då å då när jag orkar typ!
Kram!

 
Linnéa

Linnéa

5 april 2012 15:26

Omg! Har du sprungit åttan? Fan va bra du är! Jag börjar fan rulla baklänges när första backen kommer x)
Grymt kul att du börjat blogga förresten! Har nog inte sagt det än :D

http://www.thefatcheerleader.se

Hanna Börjesson

6 april 2012 17:30

Men nu rullar jag också baklängels i första backen! Men jag var riktigt bra på att springa för 2 år sedan, men det var då det :( Det tog lång tid innan jag vågade skaffa en bloggis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Börjesson - 4 februari 2015 21:54

Detta blir mitt sista inlägg här på Bloggplatsen. Drömmen om att bli egen blev för stor så nu mer hittar ni mig på www.cakeagainstshape.com   Hoppas att ni följer med mig dit!            Jag kommer sååå att sakna alla sköna smiliesar ...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 23:00

God kväll!   Haft en bra måndag. Moa hörde av sig lite sådär mysigt spontant i förmiddags och frågade om vi skulle luncha. En lunch med Mob tackar jag aldrig nej till! Vi åt på Le Pain Avenyn och pratade om livets stora frågor: Crossfit, meningsl...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 00:11

Det är sant...det har ligger ett tvättberg i min soffa som är högre än en herioinist blir efter en vild lördagkväll. Berget har legat där i över en vecka och ju mer jag tittar på det desto mer känner jag bara...nope, inte idag heller. Så den som vill...

Av Hanna Börjesson - 31 januari 2015 18:06

Vet inte hur många gånger jag sagt den meningen sedan igår morse. De allra flesta gånger har det varit direkt menat till min älskade vän Jessica aka JesNil2010. Jessica har energi för 20000 människor och det hade väl jag också önskat att jag hade. Ig...

Av Hanna Börjesson - 29 januari 2015 20:51

Hemma! En lång dag! Måste bara spy ur mig att jag avskyr alla brudar som lägger upp bilder på insta när dom ligger i soffan, tillfixat perfekt hår, sminket ser nygjort ut å med duckface å skriver "sååå trött efter en lång dag". Plus massa taggar med ...

Ovido - Quiz & Flashcards