Alla inlägg den 16 september 2013

Av Hanna Börjesson - 16 september 2013 01:00

Har inte skrivit sedan 9 juli å har fått påbackning ett antal gånger från diverse håll. Men här kommer en megasnabbis om vad som hänt.

Juli
Vansbro då
Var i USA. Sprang på löpband 2 gånger med intervaller.

Augusti
Låg på soffan å käkade godis typ hela tiden å drack mer alkohol än vad jag gjorde hela förra året.

September
Ångesten för Lidingöloppet har krupit sig närmre å närmre. Har tränat ALLDELES för lite. Enda anledningen jag har är att jag tycker att löpning suger rätt mycket getballe. Kommer aldrig att bli min gren.

Sprang lopp i lördags. 17,7km terräng. Risveden Terräng. Var en riktigt rolig bana. När man väl börjat springa traillopp så tycker man att asfalt å fina grusvägar är rätt trist. Ca. 7 km in i loppet kom en backe som kallades för "väggen". Om en backe har namnet väggen så förstår ni kanske att det var rätt gött med vätskekontrollen högst upp. Jag hade ett mål med loppet, att hinna 15km på en viss tid. Det gjorde jag, vilket betyder att jag kommer att klara tidsgränserna på lidingöloppet. OM inget oförutsett händer!

Jag vill bara få lidingöskiten avklarad så att jag kan satsa 100% på vasan!

Min finaste Linnea www.thefatcheerleader.com sprang tjurruset i lördags. Hejja dig <3fet text

Ovido - Quiz & Flashcards