Direktlänk till inlägg 19 april 2013

Cykel cykel cykel

Av Hanna Börjesson - 19 april 2013 22:07

Snart en månad sedan jag gjorde ett inlägg, inte ok!


Det får bli en snabb uppdatering. Mitt liv stavas just nu cykel cykel cykel. Jag har kört ihop 16 träningsmil utav 100 hittills. Jag börjar känna mig mer och mer mentalt redo för Vättern, jag och Linnea kämpar ihop och pushar varandra. I lördags cyklade vi runt Lygnern, 5 mil upp och ned runt sjön. Jag kände mig jättestark hela vägen och hade lätt kunnat cykla 5 mil till. Om jag jämför med sist jag körde Lygnern så var det som natt och dag, sist var jag ju gråtfärdig efter 5 km. Igår var jag och Linnea ute och cyklade i blåst och mörker, något som man också behöver träna på.


Den 18 maj är det dags för Göteborgsvarvet. Jag har tränat 8 km hittills...ligger väl inte jättebra till med löpningen just nu. Startbeviset kom hem i brevlådan igår.


Idag vann jag en startplats till Göteborgs Girot den 11 maj på Annikas blogg! Jag blev skitglad när jag såg det! 7 mil cykel runt om Göteborg.


Min träningskalender de kommande helgerna ser ut som följande:


21/4 - SUB 12 träning med Lygnern. 11 mil från Lindome-Bollebygd och tillbaka.

28/4 - Någon form utav runda

4-5/5 - Bjärelägret med Lygnern

11/5 - Göteborgsgirot

18/5 - Göteborgsvarvet

26/5 - Hisingen runt

1-2/6 - Långrunda på ca. 18-20 mil

8-9/6 - Min födelsedag + cykel

14/6 - VÄTTERNRUNDAN!


   

Glad efter 5 mil!     Världens bästa cykelkompisar!

 
 
Lillian

Lillian

21 april 2013 00:03

Bra jobbat!
Så du ska springa Varvet, när startar du?

http://lilliansfoto.blogg.se

Hanna Börjesson

21 april 2013 00:53

Tack :D startgrupp 17. Tror att det är vid 15.08 :) Ska du springa?

 
Lillian

Lillian

21 april 2013 20:35

Jajjemän. Kommer inte ihåg vilken startgrupp men det var strax efter 15. Ska vi slå följe? Moa startar ju mycket tidigare än mig, räsersyrra som hon är! :-)

http://lilliansfoto.blogg.se

Hanna Börjesson

21 april 2013 22:01

Vi brukat åka från Åby parkering. Du har kanske också åkt därifrån tidigare?

 
Lillian

Lillian

21 april 2013 21:12

Slå följde dit alltså! :-)

http://lilliansfoto.blogg.se

 
Lillian

Lillian

24 april 2013 19:20

Jag tror Moa och jag ska ladda lite hos henne innan så jag blir nog skjutsad tidigare.

http://lilliansfoto.blogg.se

Hanna Börjesson

6 maj 2013 21:40

Vi ses kanske vid startfållan då :D

 
Carro

Carro

7 april 2015 20:58

Fin blogg du har =)

http://elcykeln.wordpress.com

Hanna Börjesson

7 april 2015 21:56

Tack :)
Har däremot flyttat till cakeagainstshape.com ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Börjesson - 4 februari 2015 21:54

Detta blir mitt sista inlägg här på Bloggplatsen. Drömmen om att bli egen blev för stor så nu mer hittar ni mig på www.cakeagainstshape.com   Hoppas att ni följer med mig dit!            Jag kommer sååå att sakna alla sköna smiliesar ...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 23:00

God kväll!   Haft en bra måndag. Moa hörde av sig lite sådär mysigt spontant i förmiddags och frågade om vi skulle luncha. En lunch med Mob tackar jag aldrig nej till! Vi åt på Le Pain Avenyn och pratade om livets stora frågor: Crossfit, meningsl...

Av Hanna Börjesson - 2 februari 2015 00:11

Det är sant...det har ligger ett tvättberg i min soffa som är högre än en herioinist blir efter en vild lördagkväll. Berget har legat där i över en vecka och ju mer jag tittar på det desto mer känner jag bara...nope, inte idag heller. Så den som vill...

Av Hanna Börjesson - 31 januari 2015 18:06

Vet inte hur många gånger jag sagt den meningen sedan igår morse. De allra flesta gånger har det varit direkt menat till min älskade vän Jessica aka JesNil2010. Jessica har energi för 20000 människor och det hade väl jag också önskat att jag hade. Ig...

Av Hanna Börjesson - 29 januari 2015 20:51

Hemma! En lång dag! Måste bara spy ur mig att jag avskyr alla brudar som lägger upp bilder på insta när dom ligger i soffan, tillfixat perfekt hår, sminket ser nygjort ut å med duckface å skriver "sååå trött efter en lång dag". Plus massa taggar med ...

Ovido - Quiz & Flashcards